RSS

We hebben een steen in een vijver gegooid

04 Jul
We hebben een steen in een vijver gegooid

We hadden geen idee of het zou lukken, we hadden geen idee of het zou zijn wat we verwacht hadden, we hadden geen idee of we het onszelf opgelegde streefbedrag zouden halen, we hadden geen idee of de groep mensen bij elkaar zou passen, we hadden geen idee…..

Met mijn lichaam ben ik twee dagen terug in Nederland, met mijn hoofd zweef ik nog ergens boven de Alpen. Ik wil maar niet landen om weer in de dagelijkse routine te komen. Ik wil zo lang mogelijk in de flow blijven terwijl de wereld om mij heen doordendert. Ik heb afgelopen week één van de meest mooie en waardevolle ervaringen van mijn leven gehad. Ik heb gezien waar mensen toe in staat zijn als je iets echt wil….

We zaten de afgelopen week in een wervelstorm met een mix van emotie, passie, beleving, verwondering, afzien, waardering en positiviteit. Ik had geen idee wat er zich in de wereld buiten onze bubbel afspeelde. We gingen zonder twijfel recht op ons doel af…het strand in Menton. De weg was niet zonder hobbels, van kapotte achterwielen tot onweer. En de kilometers gingen ook effect hebben op onze goed getrainde lichamen. Soms konden we er mee omgaan, soms moest er even pas op de plaats gemaakt worden. Neemt niet weg dat iedereen een geweldige prestatie heeft geleverd, tijdens de week in de Alpen maar ook zeker in de maanden ervoor.

Het resultaat? Een geweldig bedrag voor het Maxima Centrum, Ronald McDonald house en Willow Fund…. We gaan snel de cheque overhandiging doen met het volledige team. Ik zou het echt geweldig vinden als we de cheque kunnen overhandigen aan Ronald en Kim….. Voor mij persoonlijk zijn dat de gezichten voor DreamRides 2022.

Op Facebook las ik een reactie op een bericht wat ik geplaatst heb. Dat we een steen hebben gegooid in een vijver en maar zagen wat voor mooie rimpels er ontstaan. Ik kreeg tranen in mijn ogen….precies dat hebben we gedaan…. We volgden ons hart omdat we geloofden dat we iets konden bereiken, dat we iets los konden maken. Vanuit die ene steen is DreamRides ontstaan….

De aankomende dagen zal ik vast en zeker langzaam wegdrijven uit het oog van de wervelstorm en zal de dagelijkse routine langzaam weer bezit van me nemen. Maar ik ga op zoek naar een nieuwe steen die we kunnen gooien. Want één ding weet ik zeker…..ach, ik hoef het jullie niet uit te leggen, denk ik…..

 
Leave a comment

Posted by on 4 July 2022 in Uncategorized

 

Leave a comment